Lumut lagi

Weekend baru-baru ini(10hb-12hb Disember), sekali lagi aku lepak Lumut. Asik-asik Lumut. tak bosan ke? Well nak buat macamana. Ipoh lagi lah dua kali ganda bosan. huhu. Tak ada lah, sebenarnya ada tugas yang perlu aku selesaikan kat sana. Weekend ini Marchella sangat lah busy. Show sana sini. HAHA. Stay rumah member,Ajay.Lepak-lepak dengan Cat,Razie,Abby,Azim. Balik-balik kelas petang jumaat tuh,terus aku gerak sebab malamnya aku kena ada kat sana dah. Mentang-mentang awal sem.... bla bla bla.........................*forward.



 Keesokan harinya pula iaitu Sabtu, plan nak gerak Teluk Intan. Kebetulan pula, Fakhrul,Hariri,Hanif dan seorang membe diorang dari Poli Behrang yang bermalam di Tapah pun nak ke Teluk Intan. Diorang memang dah dekat sangat dah. Tapi last sekali, kitorang tak jadi atas sebab-sebab tertentu. Tapi korang jangan ingat cerita ini habis kat sini je. HAHA. Diorang dari Tapah sanggup turun Lumut semata-mata nak lepak sama. Inilah yang dinamakan persahabatan :)AHAHA. Kitorang pon pergilah ke...bla bla bla...................*forward



Pada hari Ahad pulak, tibalah masa untuk aku berangkat ke Ipoh Bandaraya. *padahal lepak lagi. Banyak juga lah kenangan pahit manis sepanjang tiga hari aku berada kat sana. Lain kali, kompom aku pergi lagi. Maybe next time aku pergi sana, aku akan.....bla bla bla....................*forward

Ok lah. itu aje kot. Cerita panjang-panjang, bukan best pun. bye :)

No comments:

Post a Comment