Update

Assalamualaikum! Terkejut tak aku update ni? kompom punya. Eh sebenarnya aku nak bagitau yang aku malas dah nak tulis blog ni. rasa nak delete tapi masih dalam pertimbangan. Tapi tak bermakna nama aku dalam blogspot ni terkubur camtu aje. Baru-baru ni aku terbukak customize ada template baru yang dynamic tu. aku macam tertarik lak. Macam best je kan. best post gambar. So kat situ aku share gambar je tak banyak cakap. Cakap banyak pun tak guna aku ni sebenarnya kalau korang nak tahu. Aku tau yang korang tak mintak pun link dia tapi takpe lah. Aku bagi je. Kalau rasa nak follow, follow lah. Tanak sudah. Aku buat tu pun bukan sebab nak suruh orang follow. Cuma konon nak buat portfolio maya lah kan. Senang apa-apa hal nanti. hehe bawah ini lah dia! Salam! http://haiqalafiq.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment