bila tak ada,mencari....bila ada,terlebih la pulak..

ok..well korang tau kan aku sedang bercuti sekarang ini. begitu juga lah dengan kawan-kawan yang lain. byk lah terima mesej pesanan ringkas dari mereka cmni 'weh,bosan dol..futsal jom!','wei..tak ada team ke nak lawan haa?(mmg aku pencari team pon)','wei cari team nk lawan,malam ni jugak lah kalau boleh' dan macam-macam lagi lah. tak. tak ni bukan nak marah sebab aku je yang cari team.aku tak kesah pon. tapi mmg tak ada lah kan. bosan cuti tak ada buat apa nih.

nak dijadikan cerita, aku ade deal ngn team Kamal malam semalam untuk berman pada malam ini.(memang korang kenal pon kan kamal tu sape.) haha. ala kawan satu sekolah rendah dulu. lama tak jumpa. tapi dia tak kompom lagi. papehal,die bagi mesej pesanan ringkas kalau jadi. tiba-tiba malam ni Botak call cakap malam ni ada game pukul 11 kt SP. aku pon ok!

15 minit kemudian...

John pulak call, suruh book court untuk malam ini. lawan dengan team membe dia. eh terlupa nk ajak John game tadi. haha sorry weh :P pastu ajak, suruh die extend game dengan membe dia tu. die pon berat hati, fine.

15 minit kemudian...

Si Kamal pulak bagi mesej pesanan ringkas 'wei malam ini pukul 12 kat SP'
ohh damn!! -__-
tak nak kecikkan hati siapa-siapa. aku pon on je lah!

15 minit kemudian...

aku bg mesej pesanan ringkas kat john ada 2 game malam ini. John bagi mesej pesanan ringkas kat aku balik'ohh ok, pukul 1 lawan dengan membe aku pulak tau?' WTF!! haha.
tapi rupa-rupanya dia bergurau perli *aku tau tapi saje je bagi korang cm WAAHH! hehe.

mood: bersiap-siap untuk ke futsal :D

No comments:

Post a Comment