Samseng Jalanan

Aku tak pasti sama ada entry aku ini akan menimbulkan kemarahan mat-mat rempit kat luar sana. Tapi aku jamin, tak kot. Rilek la brader..tak ada aku kutuk-kutuk korang. Aku pon sama macam korang. HAHAHAHA.

Semenjak-menjak aku pakai motor ini aku macam di cop rempit. Eh siapa yang bawak motor je Mat rempit ke? fuhhh..ramai betul mat rempit kat Malaysia. Boleh tahan jugaklah Malaysia ini, setiap minggu beribu-ribu orang mendaftar untuk jadi mat rempit. HAHA.

Aku terfikir pasal rempit ini sebab fikiran aku sekarang ini kat motor aku yang ada kt rumah sewa Ipoh itu. Harap-harap selamat lah ye. Sebelum ini ada lah masalah sikit kalau tinggal. Tapi ok balik la kot. Aku tahu-tahu pasal motor sikit-sikit pon kat Ipoh la. Kalau tak, hareemm..


Aku ni nak kata tak suka kat mat rempit tu, tak lah. Nak kata suka, tak jugak. Ada certain thing la jugak yang aku tak suka tuh. Biasa lah, diorang ini macam... Ok tanak cakap apa-apa. hehe. Tapi ada benda yang aku tabik spring lah kat diorang and habit yang aku minat kat diorang.Tapi tak semua lah. Ada yang ok, ada yang tak. aku pon ada je membe-membe rempit, especially Izzul Hanif. HAHAHA.*gurau je

Diorang ini semangat tinggi. Tapi tu lah, tak bertempat pulak. hehe.Lagi satu, diorang ini tetap pendirian. 1 Malaysia siap dah kutuk-kutuk mat rempit, diorang tetap dengan diri diorang. Maksud aku tak mengikut-ikut dengan budaya barat yang budak-budak hot dok layan. hehe. Tapi terlalu tetap sampai ajaran akhlak pun tak nak ikut, susah jugak. hehe. Haa ini yang penting. Diorang pandai buat aksi-aksi pacak semua. Korang reti ke? Ingat senang ke nak buat semua itu? Aku dah cuba banyak kali, jadinya sekali je. HAHA *aku tipu.

 Hehe. Gambar ini aku snap kat depan rumah sewa kat Ipoh je. Betol-betol depan rumah baru balik dari Parade tengah belek-belek kamera. Tiba-tiba dengar orang remp, dengan pantas tangan aku panning mamat ni. Elok pulak dia senyum bila nampak kamera. HAHA.

p/s: kepada yang berada dalam gambar, kalau terjumpa blog ni, roger-roger la. Nak jugak snap aksi-aksi lain.HAHA

No comments:

Post a Comment