KL International Motorshow 2010

At last, aku pergi jugak motorshow kali ini. Mula-mula macam dalam dilema jugak sebab nak balik Ipoh dah. Nak balik KL sebelum 12hb memang tak lah. Motorshow ini start dari 3hb-12hb. Nak pergi pagi sabtu, tapi tak ada member. Hatiku hampa..

Tapi...hati ini masih kata aku nak pergi. Petang tu jugak ajak Pak Jan pergi. hehe. Boleh tahan ramainya orang, tapi ok la sebab petang kan. 

Haa, jemput-jemputlah melihat gambar-gambar yang tak seberapa ketika di sana kalau sudi. Kalau tak sudi pun, orang kata jamahlah sikit. hehe. Dengan hanya menggunakan cahaya yang ada tanpa bantuan, ISO 800 boleh la. Asal nampak rupa kereta. Kereta saje ok. Yang lain itu namanya sambil menyelam minum air. HAHA.




























































 Dalam banyak-banyak perempuan yang ada dalam dewan itu, yang gambar last sekali ini paling aku suka. Dia pun macam usha-usha aku je.*HAHA bapak perasan. Banyak kali jugak aku snap pic dia. Tak jemu-jemu berposing,walaupun dia hanya lah penjaga kaunter. hehe.*masa ni Pak Jan tak ada pergi snap pic honda punya kerusi apa tu. HAHA.

Secara overall nya, KLIMS tahun ini kureng lah dari yang lepas-lepas. Jangan tanya kenapa lah, kena pergi sendiri. Tahun ini macam tak meriah sangat. Tak banyak freegift macam tahun-tahun sebelumnya, sampai tangan pun tak cukup nak pegang. Tahun ini macam berlenggang je. huhu. Mungkin ini lah faktor utama benda ini tak berapa best sangat. HAHA. Komen daripada saya.. boleh la..

4 comments:

  1. waaa...... banyak nyer gambar.... puas hati tengok!! errr..... puas hati tengok gambar kereta tau.......

    mekasih snap gambar ngan awek perodua tu... mmg macam pinang dibelah dua..... huhuhuhuh

    ReplyDelete
  2. huhu~~~

    hql pn silap ptt minta la FB dia ke..ckp nanti bleh sy tag gmbr..haha...

    ReplyDelete
  3. atai-haha. bkn sng nk upload. byk dugaan dan cabaran. hehe. sama2. thanks la gak sudi teman hql pergi bnde ni. huhu

    ReplyDelete
  4. cikucak- hehe. tak terpikir lak. gpon sy ni penyegan :P hahah

    ReplyDelete