Happy Birthday Ibu

20hb november lahirlah insan yang telah melahirkan aku. Aku pulak telah dilahirkan oleh beliau dan saat itu lah aku terlahir.Dia juga lah yang telah menjaga makan,minum,berak semua dari kecik sampai sekarang. eh eh! makan minum je sampai sekarang.Yang lagi satu itu sampai...ermm.. eh perlu ke bagitau? haha ngek.

Pada belah malamnya aku dan adik aku,Aqim pergi beli kek dan sedikit juadah nak alas perut kan. yelah tak kan nak makan kek je. huhu. Untuk menyambut birthday ibu ni kami berkumpul la sekuarga je. Sorry lah kepada saudara mara dan sahabat handai ibu ke sebab tak ajak ke. Buat kecil-kecilan je. hehe.
 



Kalau korang perasan, kek ini sama sebijik macam kek aidiladha tu hari.HAHA*klik nak tengok kek. HAHA. Betapa sedapnye sampai beli buat kali kedua. hehe.


HAPPY BIRTHDAY IBU <3

No comments:

Post a Comment