Kick Kids

Assalamualaikum dan Salam sejahtera juga Salam Ramadan.
Haa eloklah. dah masuk 7 Ramadan, baru nak bagi salam. HAHA.

Sebenarnya nak share gambar-gambar photoshoot band Kick Kids tu hari. Dah alang-alang tu promote lah sekali kan. Korang boleh usha-usha kat fanpage FB diorang. Klik sini Kick Kids Official. Kat sana korang tau lah segala-galanya. Malas aku nak cerita. 

Band ni masih belum keluar single lagi tapi dah ada 3 buah lagu.
 Korang boleh dengar demo kat page diorang tu.



Banyak lagi gambar sebenarnya. Tapi busy memanjang tak sempat nak buat apa. hehe. Oh yaa! Khamis lepas ada follow diorang jamming. Padahal tiap kali jamming, follow. Aku ada lah record video livejam diorang. Tiga-tiga lagu aku embed sini yee. Enjoyyyy.

Curang

Impian

Bad Moment

Kesimpulannya, mereka ni masih baru dan perlukan support. Aku tengok pun banyak lagi kena perbaiki. Kena biasakan jam selalu. Tapi lagu diorang boleh tahan best! Kalo korang malas nk dengar semua. Aku cadangkan dengar Impian atau Curang. Enjoy sikit. Tapi aku lebihkan Impian pasal skill dorg terserlah. Aku dah support, korang bila lagi? HAHA.
<

No comments:

Post a Comment