VIdeo: Truth that cannot be cavored-Bersih 2.0

Tengok video ni hati ni rasa sedih pon ada. Marah pon ada. 
Diorang berarak dan berhimpun secara aman je pon tapi polis yang terlibat yang buat kacau.
Macam gangster suka-suka hati mak bapak dia je.
Bila orang nak rakam, tolak-tolak kamera, marah-marah. Apahal? takut kantoi lah tewww.

Sorang pakcik tengah nyawa-nyawa ikan pun, semua dok buat dek je. Biarkan tangan terikat.
Bila disuruh panggil medic, 'Masalahnya taktahu sakit apa' jawabnya. Macam ni ke nak orang hormat?
Eh ntah lah, aku bukan nak menyebelahi mana-mana tapi dari situ kita dah nampak kan mana yang buruk mana yang baik. Malas nak menyibuk banyak-banyak. Korang tengok lah sendiri..


Aku memang benci lah KEZALIMAN polis. Aku tak kata aku benci polis. Yang mana baik, kita suka lah. Yang buruk macam ni, takkan korang nak suka jugak kot? Pakcik aku pon polis lahh. So jangan lah nak cakap aku tak perlukan polis pada masa susah. Heh kerana nila setitik, rosak susu sebelanga.

No comments:

Post a Comment