Video Preng!

Kah kah kah!

Hai awal-awal lagi dah gelak. 
Aku lepas tengok video team preng buat prank show kat mcD Shah Alam.

Diorang ni baru ada dua video. Satu drive-thru pocong dan satu lagi makan sini.
Aku suka video kedua diorang yang makan sini tu. Memang kering gila lah.
Aku pernah gak nak buat macam tu dulu, tapi pikir segan. HAHA. 
Enjoyy.



Aku baru dapat berita dari salah seorang daripada team preng ni, diorang terpaksa rehat kejap. Pasal dah kena aim dengan mcD area Shah Alam. HAHA. Eh rilek lah wei, Shah Alam je pun. mcD tempat-tempat lain banyak lagi tak aim pun, so teruskan lah ok. Kah kah kah! Mungkin lepas ni diorang tak attack mcD lagi kerana bimbang KALAU disaman. Amboi mcD, dah tak boleh nak gurau-gurau dah sekarang. hehe. peace!

1 comment:

  1. hahahaaaa.....stail gila kat mekdi!!!aku nak join ah camni! :D

    ReplyDelete