Himpunan sejuta belia

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

27,28, dan 29 Mei tahun ini diadakan Hari Belia di Putrajaya. So aku sebagai belia ni rugi lah kalau tak join. Kerajaan dah buat hari khas untuk kita kan. HAHA. Ada ke sampai sejuta? 

28 Mei, aku ke putrajaya saja bawak John dengan Ninie jalan-jalan kat booth-booth yang ada kat Y-avenue tu. hehe. Banyak booth-booth yang dibuka di sepanjang jalan tu. Jauh juga lah kami berjalan. Nak listkan booth-booth yang ada atau yang kami lawat atau menarik, memang tak lah. Tak ingat kot. hehe.

Ramai juga artis-artis yang aku nampak antaranya Julia Ziegler. Lagi sorang pon Julia Ziegler. Ada lagi sorang pon Julia Ziegler gak. HAHA. Pasal apa aku ulang? Pasal tension sepatutnya Rafidah Ibrahim ada kat booth tu juga. Mungkin dia tak sampai lagi ke. Kalau lah dia ada, aku dengan gentle nya akan pegi tegur dia tanya nak tak tangkap gambar ngan aku ke tak. Ohh so sweet. HAHA.

Aku ada rakamkan saat-saat kami berada di sana tapi tak banyak pun. Pasal aku lebih banyak simpan kamera, usha-usha orang. Macam-macam ragam tak rakam. rugi rugi! Tak apa lah korang tengok je lah yang mana ada ye. hehe.

 Booth paling menarik kot bagi kami sebab boleh pegang senjata. Ni lagi satu hal. Gambar diorang ngah main sniper semua tak tau hilang ke mana. Terpaksa lah letak gambar mengarut ni. Heh.


 Benda alah ni pun ada dalam perarakan. Jangan main-main. 
 Kat sini aku tak paham apahal semua dok tunggu depan stage tu. Sampai cleaner stage pon jadi bahan. Aku dengar ada sebuah kumpulan K-Pop dari Korea nak perform. Hmm. Lantak korang lah.



 Orang yang sudi follow aku ke sana. Thanks weh.

 Azlan Typewriter, vocal dia. Walaupun korang dah tahu. Aku tetap nak bagitau. memang Mantopp!

Petang sikit lepak-lepak dengan Hariri and Apek Lambor kat rentap futsal P18. Then terus gerak ke masjid, tangkap-tangkap gambar sikit. hehe.

Sekian.

2 comments: